Goodmorning

Idag är jag ledig från skolan och de innebär att Aurora också är ledig. Jag vaknade tyvärr
tidigt, lite tråkigt när lillan ändå sov till nio. Fast de var rätt skönt att få lite egentid såhär på
morgonkvisten, inte för att jag har gjort något vettigt men ändå. Jag sitter inlindad i enfilt och
väntar fortfarande på att kaffet ska göra sig själv. Lillan har ätit frukost och ligger just nu i
vår säng och tittar på film, Micke och Molle. Har varit och smygkollat på henne några gånger,
de är så himla mysigt. Hon sitter och pratar med både djuren på tvn och sig själv, sen säger hon
vad det är för djur och härmar hur den låter. Efter varje djur och läte så klappar hon händerna
åt sig själv och säger "braaa Aurora, braaa". Funderar på om jag ska gå in i sovrummet och
chansa på att lillan är på myshumör eller om jag ska sitta kvar här utanför och tjuvlyssna på
hennes underbara konversationer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0