en ond cirkel

Har inte haft kram i magen sen natten mellan Söndag och Måndag, däremot har jag fått en tråkigt biverkning av medicinen jag äter nu. Jag går och mår illa hela tiden! De vattnas i munnen, bubblar så inibomben i magen och sen får jag upp kräk i munnen men liksom inte hela vägen utan jag blir tvungen att svälja de igen. Vet inte vilket som är värst, att ha megasvåra kramper i magen ibland eller att må illa konstant. Det är som att välja mellan pest och kolera ;). Men men, pratade med vårdentralen om de idag och dom sa att jag skulle ge det helgen ut och om de inte släppt då så skulle vi byta medicin. Hoppas såklart att det ger med sig . . .

Kommentarer
Postat av: Emma

usch, vad jobbigt! Hoppas att det blir bättre snart då :)

2011-01-13 @ 18:12:25
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0