En massa mys

Blev lite sovmorgon idag med, dock inte lika lång som igår men det tog vi igen på annat sätt. Hela familjen låg samlad i sängen och hade en mysmorgon. Tittade lite på Robin Hood som numera är Auroras favoritfilm. Steg sedan upp tillsammans för att äta lite frukost. Andreas åkte iväg och handlade medans jag och Aurora fick besök av min barndomskompis Disa. Blev ännu mera mys när hon kom, två kannor kaffe och som vanligt hade vi båda två mundiarré. Nu har hon åkt och mina älskingar promenerade bort till Auroras farmor för att ha lite mys. Och jag sitter här hemma i tystnaden, ska sätta på lite kaffe, njuta en smula och sen tänkte jag städa lite. För att när mina älsklingar kommer hem bara kunna ägna tiden åt dom och mysa lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0