ååå härliga fredag!

Vilken underbar förmiddag vi har haft här. Vilken tös jag har alltså, hon är det bästa som finns i mitt liv.
Mammas älskade lilla tös ♥ Vi hade lite mys i sängen när vi tittade på Robin Hood men de övergick till
massa lek och bus efter ett tag. Vi tokskrattade båda två! När vi lugnat ner oss lite satte vi oss i köket
för att baka med trolldeg, lagade lunch tillsammans och lagom tajmat till när maten var klar kom min
mamma och bror för att göra oss sällskap. Aurora tramsade lite vid matbordet, fast inget jobbigt trams
utan väldigt gulligt. Kunde inte hålla mig ifrån skratt. La henne för att vila middag och efter de satte vi
andra oss i soffan för att dricka kaffe och tjöta. Mamma och bror åkte för en liten stund sen, lillan
sover fortfarande och jag ska lägga mig ner i soffan och bara vara.


Kommentarer
Postat av: Lilla H

Kan du receptet på trolldeg?

2011-01-14 @ 14:31:52
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0