z o m b i e

Har varit med död än levande det senaste dagarna. Lillan har sovit riktigt dåligt vilket har resulterat
i dålig sömn även för mig. Härom natten ville hon inte ens sova, hon vägrad somna. Hon skrek och grät
omvartannat, hon var helt otröstlig. Vi försökte med allt men inget funkade. Efter 2½ timmes rent skrik
så ville hon äntligen ha puss, kram och gnuggis. Sen somnade hon på en gång :) Dock var hon väldigt svår
väckt idag men vi hasade hos iäg till dagis med tunga steg. Efter det blev det skola för min del, hade
prov idag. Kändes riktigt bra när jag satt och skrev, var riktigt nöjd med provet. Fick svaret i slitet av
lektionen och det var ett mycket starkt G. Skönt! Kom hem för en stund sen, har slängt i mig lite lunch.
Tänkte ta en powernap nu innan det är dags att hämta Aurora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0