what a day

Vaknde upp till tystheten, lillan sov så jag tassade försiktigt upp och började göra min frukost för att försöka avnjuta den ifred. Men så fort hon hörde att de skramlade till i köket så vaknade hon. Ropade direkt på mig och skulle upp nu nu nu! Åt frukost tillsammans eller ja, jag åt och hon lekte mest med maten. Hann inte mer är slänga i mig frukosten och klä på både mig och Aurora innan det var dags att åka iväg. Systeryster var snäll och hämtade oss idag så vi skulle slippa krångla med busstider. Var BVC dags idag, Aurora har gått upp 200 gram och växt 1 cm sedan vi var på sjukhuset sist. Goodie Goddie. Jag och BVC-sköterskans var nöjda. Så himla skönt, kunde verkligen pusta ut .. hon stod i still i varken vikt eller längd denna gång. Ett stort YEEEES! spred sig inom mig. Redan här var min dag gjord. Åkte upp till mammsen, pratade, käkade och tog de allmänt lugnt. Riktigt skönt att åka hem till mamma och bara vara. Efter lunch och en snabb vila för Aurora så åkte vi vidare till min farmor och farfar. Hade en mysigt stund med farmor medans mamma och farfar åkte till deras gamla lägenhet för att fixa det sista där. Har träffa dom rätt lite den senaste tiden så de var riktigt skönt och roligt att åka dit och bara prata om allt, precis allt. Senare på eftermiddagen hämtade mannen upp oss och då var de dags för lite handling, scannern la av mitt i allt, hallelujah! men de löste sig. Hem för att laga maten, jag som stod för det idag. Den borde va klar närsom så ska gå och plocka ut den. Pastagratängen jag gör is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0