clean house

En annan sak jag brukar göra när jag har tråkigt är att städa, ser det som ett bra tidsfördriv. Dock inte så roligt när man är mitt uppe i det men när de är färdig då är det skoj. Eller kanske inte skoj, men det är alltid trevligt att ha rent och fräsht och slippa fokusera på det. Vissa dagar kan jag få lite ångest av att bara sitta ner och ta det lugnt när jag vet att det finns tvätt att vika, diskmaskinen ska tömmas osv. Jag har blivit bättre på det där men idag var ingen av de bättre dagarna utan jag satte igång för fullt. Putsade fönstrerna, dammade, torkade, tvättade, vek tvätt osv. Är dock inte klart med allt och kommer inte hinna klart då jag snart ska åka till praktiken så det sista lämnar jag till mannen min. Nu ska jag slänga ner lite saker i väskan sen bege mig till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0