saturday

Min dåliga bloggning beror på praktiken, gick eftermiddag/kväll igår, sen var de hem och nästa direkt i säng. Sen upp tidigt idag för praktik igen. Skulle gått till kvällen idag igen men blev släppt tidigare och de är jag tacksam för då jag imorgon ska upp tidigt för praktiken igen. Jag älskar min praktikplats, helt underbart att vara där men klart att man blir trött i skallen efter en sånhär vecka, Torsdag var min enda lediga dag denna veckan. Men men, ikväll har jag och familjen planerat in en lugn och skön kväll. Ska snart styra bilen hem till mina föräldrar som bjuder på mat och sedan blir de lite häng framför melodifestivalen. Skulle inte förvåna mig om jag slocknar i mina föräldras soffa, känns som en sådan kväll. Fast sånt går väl att bota med massa kaffe och godis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0