Pip... Pip... Pip... Tystnad, 40 minuters tystnad. Pip... Pip... Pip... Yes, där kom andningen igång igen. Tack så mycket!




WOW!
Vilken bok jag har läst nu. Var på en föreläsning i skolan som Jonas Helgesson har skrivit, det är en självbiograf som heter Grabben i kuvösen bredvid. Denna boken har fått mig att känna mycket känslor och
många tankar har väckts i mig. Jag har gråtit, små fnittrat och skrattat mig till tårar. Denna mannen är one
of a kinde och ja, ni måste bara läsa boken. Han beskriver hur hans liv började, vilka svårigheter han har
stött på och hur han har hanterat dom. Jonas har massor av självdistans, mycket humor men samtidigt tar
han upp allvaret. Jag bara älskar denhär boken, ska snart ge mig på att läsa bok nummer två med honom.



Kommentarer
Postat av: mammis

läs fort nu, jag är ju klar med bok 2 för länge sen och vill ha ettan NU :)

2011-02-24 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0