pfft!

Ååååååååh! Att jag just nu bara vill spy på mitt skolarbete. Har sån lust att bara slänga iväg skolböckerna och skit i det. Har suttit med detta arbetet i snart två veckor, jag skriver, skriver och skriver men de känns som att jag inte kommer någonstans. Jag hittar hela tiden ännu mer och ännu viktigare information än vad jag tidigare hittat. Så jag tar bort, lägger till och ändrar saker men det får hela tiden ändras igen. Sen när man ska leta efter en specifik sak, exempelvis orsaken till denna sjukdomen så kommer de bara en jäkla massa bokstavskombinationer som MECP2 och Xq28. Kan lova er att detta inte säger mig ett enda skit, kan inte någon förklara de på ett bra och förståeligt sätt? Uppenbarligen inte! Ska fasiken ta mig en välbehövlig liten paus om jag nu lyckas få ro till detta, känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert bara sitta och irritera mig på denna skiten så är väl lika bra att hanka sig igenom denhär biten och ta paus när skitbiten är avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0