Om mitt huvud inte satt fast på kroppen . . .

så undrar om jag ens hade fått med mig det när jag ska iväg!

Åkte till pratiken imorse, riktigt laddad och hur förväntansfull som helst. Dagen idag har varit superbra och jag är riktigt imponerad över hur dom sköter omsorgen/omvårdnad. Wowiwow! När allt var klart och jag skulle bege mig mot bussen så börjar jag leta efter mitt busskort som jag inte hittar, jag börjar då leta efter min plånbok för jag tänker att jag kanske lagt det där i men jag hittar inte plånboken heller. Jag blir lite nervig sen börjar jag asgarva åt mig själv. Kom på att jag hade en helt annat väska igår och hela kvällen igår och även imorse så tänkte jag "jag måste flytta plånboken från den svarta väskan till den bruna så att jag inte glömmer den". Ändå så glömmer jag den. Och eftersom bussen ut till Trönninge inte tar vanlig sms-biljett då de är en zon till så var de bara för mig att sätta lurarna på maxvolym och börja traska mig hemåt. Det var ju trots allt bara 5 km MEN det är en så jäkla tråkig väg och de blåser ju nästan storm ute och såklart var de motvind.

Kommentarer
Postat av: mammis

ja som man säger "det man inte har i huvudet får man ha i benen" haha

2011-02-08 @ 14:27:18
Postat av: Anonym

hahaha.. japp, idag var de så :)

2011-02-08 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0