magkänsla

Arbetsintervjun jag var på tidigare idag gick bra, dock känner jag att de inte är någonting för mig. Tiderna på jobbet tilltalar mig inte alls, var kvällar och sovande nätter - alltså ingen dagtid alls. Inte alls vad jag känner för i sommar och inte alls egentligen. Håller mig till det jag har nu där de är både dagar, kvällar och helger. Har frågat om jag inte kan få en vaken natt tjänst där vilket är de jag hoppas allra mest på. Men ja vi får se hur det går :). Trivs så fruktansvärt bra där jag är nu, timmar ju där nu och har gjort de sen i Maj förra året, sen passar tiderna mig lite mer. Så ska hålla mig där denna sommaren med, och de känns bra. Följer magkänslan denna gången för de känns bäst. Men ni kan ju hålla tummarna för att jag får en vaken natt tjänst iaf en del av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0