knappt trött


Sötnöten har varit fruktansvärt stökig inatt. Inte velat sova, ingenting
har passat prinsessan. Mannen drog de tyngsta lasset inatt då han
hoppade upp och ner till henne. Men vid fyra fick han nog och jag tog
över, bar då in Aurora till oss. Det var nog på långa vägar de största
misstaget på länge. Hon rullade runt i sängen, drogs i håret, petades i
ögonen, kastade leksaker . . . behöver jag ens fortsätta?! Vid fem gav
jag upp då Aurora var envis hon fick helt enkelt vara vaken. När Andreas
klocka ringde gick han och fixade frukost till sötnöten och slog på tvn åt
henne. Jag låg kvar i sängen ett tag men de blev inte långvarigt
för så fort mannen åkt sprang Aurora in till mig för att dra upp mig. Tack
för den lilla älskade hjärtat. Förmiddagen flöt på bra men strax innan
dagistajm så slocknade hon i soffan, en tröttis. Men vi kom till dagis lagom
till lunch, förklarade läget för fröknarna och dom förstod. Jag begav mig
sedan till praktiken för en dag med rätt mycket att göra. Kom hem för
ett tag sen och tänkte faktiskt gå och nana nu. Ska upp tidigt imorgon då
det är dags för ännu en dag med praktik och direkt efter de ska jag på
arbetsintervju. Snälla, håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)



http://bbarahelena.bloggsida.se

2011-02-16 @ 19:46:51
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0