hur får man en mamma att bli klarvaken?

Maaaaaaaaaaaaaammmmmmmaaaaa, det är mycket baaaaaajs!

Så vaknade jag till ordentligt idag, ni kan ju bara gissa vad jag tänkte det får sekunderna de tog för mig att
hoppa upp ur sängen och in till Aurora. Jag trodde att blöjan hade läckt, att hon var full med bajs, att de
var överallt ungefär. Men så fort jag såg henne kunde jag pusta ut, hon låg lite och fnittrade. Men bajsat de
hade hon, en liten liten rund kula. Hahahaha ... jadu, klarvaken blev jag iaf.

Kommentarer
Postat av: mammis

snacka om panikuppvaknande haha

2011-02-11 @ 22:09:09
Postat av: mammis

snacka om panikuppvaknande haha

2011-02-11 @ 22:09:27
Postat av: Anonym

Kan man lugnt säga jaa

2011-02-12 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0