Hallelujah!

Nu är den jobbiga praktik veckan över, nu blir de lite lugnare veckorna som kommer. Kom nyss hem, har dock inte varit på praktiken hela dagen utan direkt när jag slutade åkte jag och familjen till mannens kusin som fyllde år. Massa kakor och tårta, me love me love. Om ni ser någon som rullar fram så bli inte rädda, det är bara jag. Nu sitter jag lite i soffan och tar de lite lugnt, eller lugnt de vet jag inte men jag gör iaf inget kroppsarbete nu sitter jag bara och kollar info till mitt skolarbete. Har hittat massvis, känner på mig att detta kommer bli ett sjukt intressant och stort arbete. Men ja, något ska man ju fördriva sin tid med. Börjar dock få lite skallebank så jag ska snart lägga ner mitt skolarbete och även datan för att äta lite mat, ta ett bad med busungen och sedan är det dags för veckans absolut nästa program. Solsidan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0