en mysig söndag

Vår dag började inte förens 11.30 idag, så jäkla skönt att få sova ut rikitgt ordentligt. Aurora sov ju hos mommo och moppa natten till idag därav den underbart härliga sovmorgonen. Hämtade henne strax efter lunch så var ju nästan direkt upp och åka iväg på en gång när vi vaknade. Åkte hem rätt snabbt för att baka äppelpaj inför vårt eftermiddagsbesök av Adde, Helena och lilla M**. Blev massa prat, mys och sen bestämde vi en ny dag för att ses då det annars går så långt imellan besöken så vi passade på att boka in ett nytt när dom ändå var här. Så nästa gång ska vi till dom. Just nu sitter vår lilla familj i soffan och bara slappar, funderar lite på vad vi ska äta ikväll. Fantasin flödar inte direkt om man säger så, mitt förslag var Pizza men vet inte riktigt om det gick hem för jag fick varken ett ja eller ett nej. Mannen hade inget förslag alls så jag hoppas ju på att det blir Pizza ikväll, är riktigt sugen på det. Nu ska jag återgå till att göra ingenting så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0