en dag i trötthetens tecken

Mitt chokladsug är fortfarande kvar, tänkte gått iväg själv efter maten igår men jag somnade i soffan. Vaknade till när Andreas skulle lägga lillan men somnade snabbt om igen. Vaknade vid 3-tiden inatt, låg då i sängen men har inte en aning om hur jag kom dit. Drömde ruskigt mycket och äckliga mardrömmar, därav vaknade jag och kunde fasiken inte somna om. Kröp närmare älsklingen som sov gott men jag puffade lite på honom och då höll han min hand och jag kramade den hårdare och hårdare. Usch! Att man kan bli så skrämd och påverkad av drömmar. Somnade om och sov rätt så bra resten av natten, och sov till 8-tiden. Vaknade upp astrött, kontsigt för jag hade ju ändå sovit 14 timmar?!

Denna bild är på många sätt lik mig idag. Sitter fortfarande halvt påklädd, håret står åt alla håll, ögonen går i kors och kan inte riktigt fokusera och har kaffekoppen i högsta hugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0