no motivation

Ja, här sitter jag en helt underbar Onsdagsförmiddag och ägnar mig åt plugget. Känns inte alls motiverande men det är bara att ta tjuren vid hornen och köra på. Vill ju så gärna göra klart vissa uppgifter innan jul för att slippa sitta sen över mellandagarna. Är på god väg känns det som iaf, betar av lite då och då i dagarna. Idag tänkte ja dock skriva klart alla reflektioner över studiebesöken och dom är fem stycken, klar med en så det är bara att ge järnet. Men jag har många undanflykter för att slippa, exempelvis att tvätten behöver vikas, tvättas, städas, bloggas osv. Jag får försöka lägga av med mina undanflykter så att jag blir klar med det mesta. Tråkigt men nödvändigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0