en härlig blandning

Var uppe på Maxi flygstaden igårkväll med syrran, hon skulle handla lite till festen hon ska ha nu till helgen. När vi plockat sista varan hon ska ha så får jag syn på deras "blanda din egen müsli hylla". Jag blev sugen på fil och müsli på en gång så jag sprang iväg och plockade en fil och sedan ställde jag mig vid hyllan och började plocka sånt jag var sugen på, vägde det och insåg att det faktiskt var ganska billigt så jag plockade lite till. Både sånt jag vet att jag tycker och men även helt nya saker som jag inte ens visste var det va. Åt de till frukost idag och wow va överaskad jag blev, det var riktigt gott. Så jag rekomenderar er denna müsli hylla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0