d e t a i l s

Jagade runt på stan idag efter band till mina blockljus. Var inne på Åhlens, Tinzimara, Lagerhaus och många andra butiker som jag kunde tänka mig ha dom. Jag och Sofia spånade på vart de kunde finnas. Visst fanns det men jag hade inte tänkt att betala så dyrt som vissa butiker tog. Meterpriset låg på runt 50-lappen på flera ställen och då hade dom inte ens några såna finfina som jag sökte efter. I en butik så fick i tipset om att gå till en butik med sytillbehör, att vi kände oss bra dumma i den stunden för den tanken hade inte slagit någon av oss. Inne i sybutik så var det ett mindre hallelujah moment. Det var flera hyllor med massa band och jag fick hels plötsligt väldigt svårt att välja. Men efter mycket om och men blev de tre rikigt fina band som jag fastnade för. Där meterpriset låg i en betydligt billigare klass. Kom väl upp i 50-lappen men då var det för att band jag köpte och det var fyra meter. Satt tidigare idag och knåpade ihop banden på mina ljus och det blev så fint så, jag är supernöjd.

  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag sa ju det gumman :)

2011-08-29 @ 20:15:27
Postat av: Josefine

I know :P

2011-08-29 @ 20:33:40
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0