vilken härlig dag, lalalalalalala...

Hejsan alla glada (och sura)!
Har varit en tidigt men bra morgon för min del. Mannan lämnade lillan på dagis idag och jag kunde stiga upp i lugn och ro innan jag skulle bege mig till jobbet. På jobbet möttes jag av nybryggt kaffe och det är ju aldrig fel. Småpratade lite och sedan var det bara att köra igång. Allt har flytit på bra idag och har haft trevligt på jobbet. Är nu hemma igen då det var ett kort morgonpass idag. Ska snart börja packa lite saker till Aurora så hon ska hem till Sofia idag, hon ska vara där under tiden jag är hos frisören. Känner på mig att de kommer gå hur bra som helst då jag litar fullt ut på Sofia och sen gillar Aurora Sofia jättemycket. Så ingen blir nog gladare än henne, eller jo, kanske Sofia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0