work vs easter

Har inte ägnat någon tid alls åt bloggande det senaste dagarna då jag har jobbat en hel del. Min lediga tid har jag därför valt att ägna helt och fullt åt min underbara familj. I Fredags så jobbade jag ett dag pass och efter jobbet gick jag raka vägen hem till mina svärföräldrar där ett helt gäng väntade. Aurora sprang runt i den stora trädgården och busade med sina kusiner. Dom jagade varandra, blåste såpbubblor och var så härliga som bara barn kan vara. Aurora skrattade så hon kiknade flera gånger, helt underbart. Lördag var en ledig dag för mig, min enda denna veckan som gått. Hade lite familjemys på morgonen och sen åkte vi vidare till mina föräldrar för att fortsätta dagens mys. Blev massa prat och dom bjöd på riktigt goda mackor. Jag och lillebror planerade årets Lisebergsresa. Jag, mannen och Aurora packade ihop oss och åkte in till stan för att gå på Tivoli med min syster och hennes familj. Mötte lite kändisar där inne men de hanns inte riktigt med att umgås med alla då det var rätt fullt ös på barnen. Blev lite karusellåkande för Aurora och mig men tråkigt nog var hon inte riktigt upplags för det men så är de ibland. Destomer åkande för hennes mamma, jag älskar karuseller! Hem för ombyte och sedan iväg på "kalas" för mannens mormor. Blev inte så sent då jag skulle upp tidigt idag och jobba långpass 8 - 20. Hade dock en rast på en timme och då smet jag hem till familjen (bor 2 minuter från jobbet) för att umgås med mina älsklingar ♥ Gick sedan tillbaka till jobbet för att jobba de sista timmarna som var kvar. Är något mör efter denna dag vill jag lova men att ha en såhär hektiskt vecka är lite självvalt så jag ska hålla inne resten av mitt gnäll. Ska förflytta mitt trötta arlse från soffan till duschen/badet och efter det förflyttas arslet till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0