snabba resultat

Jag har fortfarande inte tappat mina graviditetskilon som jag så fint kallar de. Det är trots allt snart tre år sen mitt lilla hjärta kom men kilona vill inte bort för det. Jag vet mycket väl att de beror på mitt småätande, godis, kakor, läsk och så vidare. Jag har några gånger försökt med GI-metoden har väl gått lite sisådär och nu senast i höst började jag räkna kalorier med hjälp av viktklubb vilket funkade skitbra fram tills julen kom för då både bakade jag och krängde massa julgodis. Just godis är den stora boven i att jag inte tappar några kilon. Förra veckan bestämde jag mig för att de fick var nog med godis, bara sådär. Och vet ni vad, jag har inte ätit en godis bit, inte en kakbit, inte drukit någon läsk på en vecka. Det känns inte alls sådär äckligt jobbigt som de brukar göra, det känns bara riktigt bra. Det inte bara känns bra, det går bra med. -1kg på en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0