när man trotsar vädret

   
Trots regn, rusk och kyla så valde vi att åka iväg för att köpa nya krukor och blommor till framsidan. Blev även plantering idag trots att de var sjukt kallt ute men jag ville ha fint på en gång, helst igår, så mannen var snäll och tog tag i det. Jag har ju inte direkt gröna fingrar så jag brukar bara stå vid sidan av och se söt ut. Inget undantag när de gäller det denna gången heller kan jag lova er. Men sötast av oss var lilltjejen (eller ska jag säga stora tjejen?) på sin finfina cykel, hon valde sin gamla cykel trots att hon fått en ny. Cykla de gjorde hon flera varv på gården med glädje, trots kylan. Hon skulle cykla till vilket pris som helst för cykla är ju de roligaste som finns just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0