man kan inte mysa för mycket

Vårt lilla hjärta har varit på världens myshumör idag. Imorse låg vi i varsin soffa och kollade på tecknat men det varade bara i några minuter sen klättrade hon upp hos mig i den andra soffan. Hon borrade in sig mot mitt bröst
och sa att hon älskade mig. Hur underbart är inte det?! Vi låg där ett tag och hon snurrade runt och försökte
trycka sig närmre och närmre mig fast vårt skinn redan var klistrat i varandra. Efter en lång stund gick hon iväg och lekte och strax därefter kom Andreas upp. Då var hon på honom och skulle ha sitt pappagos och hon klamrade sig fast i honom och borrade sig in mot hans bröst. Snacka om härligt uppvaknande för en pappa. Satt ner allihopa tillsammans i soffan en stund sen åkte Andreas iväg för att fixa med bilen och då ville Aurora gosa lite mer så vi kröp ner under filten i soffan och läste. Sen var vi tvugna att avsluta myset för att det var dags för lunch och efter de vila. Aurora ligger fortfarande och vilar och Andreas är fortfarande iväg med bilen så nu har jag lite egenmys. Ska sätta på en kanna kaffe och läsa skvallerblaskor. Just how i like it!


Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jo gud det gör jag :)

Msasa smycken på denna blogg du ser :)

2011-04-16 @ 21:55:09
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0