lilla hjärtat ♥

Hade världens underbaraste stund med Aurora tidigare idag. Jag kommer leva väldigt länge på den stunden för den är helt ovärderlig. Jag låg ich njöt till fullo av varenda millisekund. Jag skulle lägga henne efter lunchen och då frågade hon om inte jag kunde ligga där inne och det kunde jag klart. La mig brevid henne och började sjunga massa barnvisor för henne samtidigt som jag strök henne i håret och över ansiktet. Hon låg och log hela tiden och efter en bra stund säger hon till mig att det var hennes tur. Då började hon sjunga blinka lilla stjärna för mig, bad mig blunda och strök mig över ansiktet sen fortsatte hon att pilla mig i håret och sjöng björnen sover. Sen när hon var färdigtsjungen så började jag om igen men då bad hon mig vara tyst sen kröp hon tätt tätt tätt intill mig och la sin arm över mig och tittade mig i ögonen och sa Mamma, jag älskar dig ... mycket!

Kommentarer
Postat av: Becca

Aow :)

2011-04-11 @ 18:07:21
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: mammis

åhh helt underbart att läsa, kan se er framför mig :)

2011-04-11 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0