jag har tagit steget


Har länge funderat på att bli blodgivare och då menar jag verkligen lääänge. Det som har satt stopp för mig har  dels varit den lata sidan i mig och dels min nålskräck. Men idag efter att ha tittat på Efter Tio så känner jag att inte fan ska min nålskräck sätta stopp för en sånhär bra sak. Jag kommer att må dåligt och ha det lite jobbigt under några minuter medans jag ger blod och det kan jag bannemig stå ut med då jag vet att de personer som behöver blodet mår dåligt såpass mycket längre tid än vad jag gör och kanske är allvarligt sjuka. Jag mejlade in en anmälan om att jag vill bli blodgivare och fick svar direkt. Torsdag den 28 April 15.30 ska jag på första besöket och göra en hälsodeklaration och även göra lite andra undersökningar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Modigt! Detta är något jag själv funderat på länge:)

2011-04-17 @ 16:14:43
URL: http://hannassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0