en stark vilja

Läggningen har nu hållt på i drygt två timmar. Aurora har sprungit upp och ner ur sängen, skrik/gråtit en hel del. Har inte lyckats höra allt hon sagt men en genomgående mening är jag vill inte va här! Just den meningen gapar hon inifrån sitt rum, hon har nog trott att vi har haft mycket roligare här ute men det har vi icke. Vi är två trötta och utslagna föräldrar idag. Vi har försökt med allt, Andreas har legat i samma säng och mys med henne sedan var jag inne där nästa vända, låg och sjöng lite men de dög inte det heller. Sen gav vi upp lite vilket vi inte skulle gjort, hon fick komma upp i soffan och kela sen skulle vi lägga henne igen. Ni hör, hur dumt va inte det?! Nu ligger hon återigen i soffan här jämte mig. Insvept i en supergosig filt. Hon är helt tyst, allt jag hör är bara hennes tunga andning. Ögonen är inte riktigt lika pigga och öppna längre, sömnen är nog inte lång borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0