barock . hollywood . rock . dans

Det var temat på de fyra bölloppen som tv4 har visat denna veckan. Det var två bröllop som fick mina ögon att tåras och det var dansbröllopet och rockbröllopet. Barockbröllopet tilltalade mig inte alls, hollywoodbröllopet kan jag inte säga något om då jag missade det. Jag gillar detta programmet jättemycket, känner att jag så gärna skulle vilja gifta mig om och om igen. Den känslan jag hade när vi gifte oss är helt obeskrivlig och det är inte många saker som toppar den underbara känslan. Sitter här och minns mitt bröllop som om det vore igår, fastän att de är nästa två år sen, tiden går så jäkla fort. Nästa helg firar vi tvåårig bröllopsdag med ett besök på Pios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0