Äntligen fredag?

Fredag innebär oftast första dagen på ledighet för många men inte för mig. Inte som det ser ut i nuläget iaf. Jag ska inte klaga över det för jag älskar mitt jobb, har så fruktansvärt roligt och mina arbetskamrater gör att lite roligare. Anledningen till att de är såhär just nu är för att jag studerar heltid men halva Maj och hela Juni får vi inget studiestöd alls och det leder till att jag måste jobba. Så just nu studerar jag heltid och jobbar allt mellan 30 - 100 timmar i månaden. Men de rullar på bra, har en så förstående man och både han och jag vet att detta bara är under en kort period så vi härdar ut :) Ikväll är de iaf jobb för min del 15 - 22, sen imorgon är jag ledig och då ska jag gosa, busa, leka, mysa och ägna all min tid till underbara lilla Aurora. Sen på Söndag är de back to work igen. Men jag peppar mig med att de bara är under en så kort period. I sommar kommer de bli myyycket bättre, trots att jag ska jobba så kommer jag har mycket ledigt och jag har dessutom en vecka semester och jag längtar något så fruktansvärt. Vill bara att veckorna ska svisha förbi nu. Vill ha sommar och lite mer ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0