the dentist

Samma dag som jag har varit hos tandläkaren så blir jag helt utmattad, idag är en sån dag. Var där vid tio i förmiddags och när jag kom hem vid halv tolv så tokdäckade jag och jag sov fram tills tre. Och inte nog med det, jag har ont i precis hela munnen, det känns ju fan som att dom har slängt in en atombomb eller något liknanade. Jag har alltid haft väldigt svårt för att gå till tandläkaren, är lite smått rädd, får ångest och mår dåligt av det. Men nu har jag bytt tandläkare och det är dessutom på ett nytt ställe och sen dess har det gått bättre och bättre. Inte riktigt samma obehag som jag har haft innan men inte långt ifrån heller. Idag var det som tur var bara en liten tripp till hygienisten och det gick bra, samtidigt som jag var där så bokade vi även en tid för min jäkla visdomstand som växer rätt in i den tanden jämte och förstör den med. Men Fredagen den 13 April så ryker den, ska operera bort den. Känns skönt men samtidigt lite ångestframkallande. Något mer som har obehag av tandläkaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0