stammis

Då har man återigen varit spå sjukhuset efter att även idag fått jävligt ont i magen. Fick morfin innan undersökningen men det gjorde jävligt ont ändå. Bara hon kände på magen och gjorde gynundersökning så ilade det i hela kroppen. Var så jävla öm! Undersökningen idag visade att det fortfarande inte har hänt något utan att det sitter något i vägen. Läkaren var iaf snäll nog och inte försökte dra bort det efter att jag berättat att dom försökt och att det har gjort riktigt jävla ont. Beslutet hon tog var att jag skulle åka hem och få med mig smärtlindrande och att jag ska vara fastande efter midnatt för att vara uppe på sjukhuset tidigt imorgon bitti och då blir det operation - skrapning. Äntligen säger jag bara, så skönt att få bli av med det nu, så att man får ett avslut på det hela. Nu är jag istället super nervös inför att sövas, två av mina värsta mardrömmar är att vakna upp under operationen eller att inte vakna alls. Hemska tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0