SH´BAM


Var på gymmet tidigare idag, hade siktat in mig på en löprunda, hann väl vara på löpbandet i en kvart sen kom det en tjej och frågade om det var några som var sugna på ett pass som dom satt in. Absolut tänker jag och börjar gå bort. Får då reda på att det är inspelning men som tur var bara av instruktören. SH´BAM är ett slags danspass och ett jobbigt sådant. Det kändes verkligen i hela kroppen och efteråt var hela jag som gummi. Kan lova att detta är ett pass som jag kommer gå på. Gillar när det känns i hela kroppen och när det är så sjukt jävla roligt samtidigt. Både rolig träningsform och roligt att se på sig själv i speglen när man är lite smått bortkommen i koreografin, koordinationen är ju inte riktigt på topp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0