Nu J*vlar!

Imorgon ska jag in till SATS och teckna ett medlemskap, känner mig sjukt taggad. Även mannen ska teckna ett så det känns ännu bättre, roligare att träna tillsammans. Man kan pusha varandra och jag som är tävlingsmänniska kommer ju definitivt ha med min vinnarskalle in på gymmet, speciellt de gånger vi kommer träna tillsammans. Det positiva med sats är att de ligger himla bra till och sen har dom minisats som är barnpassning, vilket gör att man enklare kan träna tillsammans och även själv för den delen. Man slipper vänta på att den andre kommer hem så att man åka iväg osv. Inget bråk om vems tur det är att träna heller för den delen. Japp, så imorgon gäller det. Gött som fasen kommer det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0