man skulle kunna tro att jag lagrar inför vintern men jag lagrar inför operationen



Har ätit en stor portion med riktigt god mat, krängt en hel del godis, ätit en skål chokladpudding och druckit massa läsk. Japp, jag grundar ordentligt för att slippa ha för jobbigt av fastan som träder i kraft snart. Har runt 2 timmar till på mig att trycka i mig lite mer men jag ska nog avstå från det, börjar känna mig sådär äckligt mätt och äcklad av allt jag har stoppat i mig. Jag intalar dock mig själv att det är för ett bra syfte och att jag kommer bara glad för det om några timmar. Om ungefär två timmar träder fastan i kraft, känns jobbigt redan nu men jag vet ju även om att jag brukar sova vid den tiden och ändå inte vara hungrig eller äta då men bara för att man vet om att man ska fasta så blir det lite jobbigt. Eller jag känner så iaf, vet inte om det är någon som läse rmin blogg som blivit opererad som känner igen sig?
Tänkte att jag skulle svepa mitt glas med cider och sen krypa ner i sängen, har precis tagit en värktablett då magen började göra ont igen. Ska försöka sova innan det kommer tillbaka igen men har en tablett kvar om det nu skulle sätta fart igen så jag ska nog klara mig till imorgon bitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0