I´m back

Efter några dagar av kräksjukan är vi alla i familjen återhämtade. Jag slapp tyvärr inte trots att jag verkligen trodde att jag skulle göra det. Men kräksjukan nådde även mig och det med råge. Fyfan säger jag bara, hoppas det dröjer väldigt länge innan den väljer att besöka oss igen. Men innan jag blev sjuk så hann jag faktiskt med att skriva in mig på gymmet och dra ett pass, kändes rikigt skönt. Även mannen min har kommit igång och var där igår med lillan, då hon fick vara på minisats och hon trivdes riktigt bra. Skönt att ha någon man kan träna med sen, även en jobbarkompis och hennes man har valt att börja tröna och en vän till mig så här finns de många som kan pusha varandra. Och inga ursäkter som "jag orkar inte idag" är inte tillåtna! Nästa gång på gymmet för min del blir på Söndag då jag jobbar 07 - 21 imorgon och 08 - 20 på lördag. Sen kommer även mina frukostvanor att ändras nu när jag börjat träna, den största förändringen är att jag faktiskt ska äta frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0