från det ena till det andra

Tjolahopp Tjolahej! Är inte riktigt så pigg som det där första orden får det att låta men jag kan få låtsas det iallafall. Dagen började med skolarbete på en gång, tog tag i det med en gång föratt få de gjort. Vill ju inte ha det hängandes över mig i helgen när vi är i Borås. Suttit av och till, mest till med arbetet hela dagen. Och efter mycket om och men blev det klart och även inskickat. Direkt efter det tog jag tag i att plocka iordning här hemma, lite med ditten och datten. Mest tvätt och vikande av tvätten, sedan hjälptes jag och mannen åt med maten och efter det packningen inför helgen. Kan säga att jag med gott samvete tänker sitta på röven ett tag nu. Har datorn i knät och kaffet precis bredvid mig, kan fasen inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0