Ett samtal

Ohhh, min gamla lärare ringde och frågade mig om jag kunda tänka mig att vara med på Introduktionsdagen för det nya studerande som ska börja omvårdnad. Hon frågade om jag ville prata inför 2 klasser i ca 30 minuter om hur det har varit, vad det har gettt mig,  hur det har funkat iochmed att jag har barn och hur man kan lägga upp studierna osv. Samt hjälpa till med rundvandringen för de nya eleverna. Blev allt lite nervös men det kändes mest riktigt sko att hon ringde just mig. Självklart så svarade jag JAAA !!

Kommentarer
Postat av: mammis

spännande och riktigt kul ju :)

2011-06-20 @ 16:32:20
Postat av: Disa

Då kommer du att träffa mig!!!! :D

2011-06-26 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0