... jag har en plan

Kickstarten har gått jättebra, blir piggare för varje dag som gå och gladare. Har så mycket mer energi nu när sockret inte går i en bergochdalbana utan nu ligger det jämnt hela tiden. Och så ska det förbli! Jag har funderat lite på hur jag ska fortsätta med viktnedgången efter denn kickstarten. Det som tilltalar mig bäst och som jag tror att jag klarar av det är att:

Fortsätta äta soppan en hel dag i veckan
Bara äta pasta/potatis/ris tre mål i veckan
Ersätta ett mål om dagen med shake


Och självklart ut och röra på mitt ass, hade tänkt börja med två dagar i veckan för att inte gå ut för hårt. Risken är ju att jag tappar motivationen då. Det får inte bli ett måste utan en slags rutin. Det känns riktigt riktigt bra nu med allt och jag är så glad för denna gången ser jag själv att det get resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0