DAY THREE

Trots att jag inte riktigt mådde som jag skulle i förrgårkväll och igår så gav jag mig fan på att klara av denhär kickstarten iallafall. Visst var jag trött igår men jag gav inte vika ändå, jag stod ut och åt min soppa och grönsaker. Idag är en lite lättare dag, mår inte illa men huvudvärken ligger och molnar lite i huvudet och en annn positiv sak är att jag får ta frukt upptill soppan idag. Yäääej! Hade lite känningar när jag vaknade av mitt sockersug och kände att humöret höll på att dala men jag sa till mig själv att det är jag som har valt detta och jag får bara bita ihop. Försöker se det positivt och tänka på det jag får är istället det som jag inte får äta.
Då kommer vi till frågan om denna kickstarten ger resultat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0