tisdagendentjugotredjeaugusti

Här hemma har morgonen varit lite sträng. Jag har varit trött och haft lite dåligt tålamod. Aurora har varit skrikig, gnällig, ledsen och valt att sätta dövörat till. Hon har inte viljat äta något alls utan bara skrikigt NEJ! när jag tagit fram något. För ett tag sen kröp hon upp i min famn, kramade mig och sa förlåt. Då kände jag hur varm hon var och första tanken som slog mig var f e b e r. Gick direkt och tog tempen ingen feber men något förhöjd temp. Så där fick jag förklaringen till varför hon varit extra jobbig idag. Så då var de min tur att ge henne en kram och säga förlåt. Nu ligger Aurora i soffan med sina nappar och kollar på pippi, hon vill fortfarande inte ha någon mat men hon dricker bra iaf. Själv så ska jag äta resterna från igår. Pastagratäng och jag hade tänkt att lyxa till det och ta lite efterrätt för det blev ju äppelpaj kvar igår med. Kan hoppas på att Aurora blir läskad av pajen iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0