schnark !!

Efter jobb & dagis idag så skulle jag och Aurora ta en liten cykeltur men efter bara några meter så bryter lilla hjärtat ihop. Hon vågar inte cykla, hon kan inte, hon vill inte och när jag då säger att vi kan göra något annat så passar inte det heller. Jag märkte på henne att hon var supertrött och det var jag också så det var ett lätt och bekvämt beslut jag tog när jag lyfte upp Aurora och bar in både henne och cykel. Vi gick sedan raka vägen upp och la oss i sängen för att kolla på film, ni kan ju kanske själva lite ut att vi inte såg många minuter av filmen.


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötnötar :)

2011-08-17 @ 20:04:31
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0