RixFm och Karuseller


Aurora visste att hon skulle få se Eric Saade igår och hon tjatade på som bara den om honom. Hon skulle blandannat plocka blommor till honom och berätta att hon var kär i honom. Hon gick även runt och sjöng manboy och popular. När vi kom in till stan och ställde oss mitt i folkhavet så börjde Aurora tjata om Eric Saade men vi visste ju/hade på känn att han skulle komma ut sist på scenen så vi fick helt enkelt stå ut med springet i benen och tjatet. Tur att vi slöt upp med kusin Casper så att dom små liven kunde leka med varandre för att fördriva tiden lite för även kusin Casper väntade på Eric Saade. Det kom på artist efter artist men ingen Eric Saade men tillsist så kom han och då åkte i princip alla barn upp för föräldrarnas axlar, så även Aurora. Söta söta lilla barn, hon blev helt lyrisk, hon satt med ett leende som gick från öra till öra. Det var så himla underbart att se henne så glad, mitt mammahjärta blev så varmt och jag kände mig så glad för hennes skull ♥
Klockan hann bli rätt mycket innan vi kom ut ur folkmassorna men jag och syster hade lovat att barnen skulle få åka lite karuseller så vi höll såklart det. Mannen min gick en runda med sina kompisar och systers kille gick också iväg en sväng. Men det gjorde inte oss något, jag och syster stod och snicksnackade medans barnen åkte karuseller och var så härliga som bara dom kan vara. Kvällen igår var en helt underbarkväll, mådde riktigt finfint igår och jag unnade tillochmed mig två rutor 86% choklad. Det var jag och kvällen värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0