p h e e e w !!


Sitter här och njuter av lugnet med en kopp kaffe. Pustar ut efter denna sommaren,
hade mitt sista pass på mitt sommarvikariat idag. Känns både roligt och tråkigt. Roligt för
 att skolan snart sätter igång och att jag kan börja räkna ner dagarna tills jag är färdigutbildad
 men tråkigt för att jag har haft så himla skoj och mina arbetskollegor är helt underbara människor.
Men som jag sa till en kollega idag, jag kommer att titta in lite då och då (timma) för att kolla att
dom sköter sig. Sen så känns det lite konsigt att sätta sig i skolbänken i princip varje dag
08.30 - 15.40 när man hela sommaren har jobbat lite dag, lite kväll, lite natt, lite helg, lite vardag.
Gillar när det är oregelbudet. Det passar mig alledes utmärkt. Men som sagt, skolan sätter igåg
 på Måndag, då ska jag hålla i introduktionsdagen för de nya eleverna men innan dess
 . . . njuta av min lediga helg innan allt drar igång med full fart igen!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas indroduktionen går bra, akta dig för Disa haha :)

2011-08-26 @ 10:29:04
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0