Our Thursday

Började dagen med ett kortpass på jobbet. Efter det hämtade syster och hennes son upp mig och Aurora här ute i Trönninge sedan styrde vi bilen ner mot Helsingborg. Blev en shoppingrunda på Ikea medans barnen var i leklandet och härjade. När vi fått det vi ville ha på Ikea smet vi in på Väla när vi ändå var i krokarna. Blev även lite shopping där och en god fika på Espresso House. När vi kom hem på kvällen var det dags för kalas för mannen min. Var bara att förbereda det vi skulle bjuda på och jag gjorde min smarriga sommartårta. Den uppskattas alltid lika mycket och ja, den är himmelskt god! Tänkte att jag skulle dela med mig av receptet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0