mitt i veckan

Aurora traskade in till mig strax innan sju imorse, för mig är det okristligt tidigt. Jag bad henne hoppa upp i sängen och mysa lite med mig och försöka somna om men det föll inte alls hennes i smaken. Gav henne frukos och satte på en film sen a jag mig jämte henne och somnade. När jag vaknade fick jag höra att jag tydligen snarkade hehe ... Gjorde oss iordning och hoppade upp på cykeln för att rulla iväg och handla, han i kassan kollade lite konstigt på mig när jag köpte 700 gram marabou mjölkchoklad. Jag insisterade på att det var till tårtorna vi ska äta idag men han bara skrattade. Nu står iaf fyllningarna till tårtorna färdiga i kylen, kan inte göra tårtorna färdiga förens precis innan vi ska äta dom för marängen blir så himla seg då. Ska bli spännande och se om tårtorna uppskattas lika mycket denna gången. Aurora la sig precis för att vila, hon var så himla trött så hon ska få vila en liten liten stund, själv så ska jag sätta igång med röjet och bli klar med de innan mannen kommer hem. Men först ... kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0