k l a g o m u r e n

Under dagen igår kände jag att jag var spänd i nacke och ut i ryggen. Tog det lite lugnt, fick massage av mannen men det hjälpte inte. På kvällen blev det värre och kändes väldigt stramt och ömt. Har knappt kunnat sova inatt, dels pga nacken/ryggen och dels för att vi har haft vår virvelvind med inbyggd kamin (Aurora) i sängen. Imorse när jag skulle stiga upp ur sängen så gick det väl lite sådär, det måste ha sätt rätt roligt ut för tillochmed Aurora skrattade åt mig. Det är fortfarande spänt i nacken och det stramar och jag känner mig stel. Gör ont i vissa rörelser och ja det är a lot of pain idag. MEN jag ska väl vara glad åt att jag inte har nackspärr eller ryggskott iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0