härliga wärme!

Direkt efter jobbet idag så cyklade jag hem och la mig på altanen. Låg där och svettades och njöt av lugnet, mannen jobbade och Aurora var hemma hos Mommo och Moppa. När mannen kom hem begav vi oss illa kvick ner till stranden för att sola och bada. Var så himla skönt att kunna ligga ner och slappa. Kunde höra vågorna skvalpa utan ett mamma, mamma, maaaaaammmaaaa! Ibland behövs sådana dagar, dagar för sig själv. Efter en stunds lugn och ro styrde vi bilen till mamma och pappa där vi blev bjudna på mat. Kaffe på det och lite snicksnackande. Nu har mannen åkt, jag och Aurora är kvar här. Vi/Jag bestämde att vi skulle sova här inatt då vi ska iväg och bada tillsammans imorgon. Men nu säger jag Hejdå och tar mitt arsle och placerar det jämte min mamma i soffan för lite mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0