A Day

Idag har det varit häng på brottet med Sofia i princip hela dagen. Även syster och hennes äldste son kom och gjorde oss sällskap en stund. Blev sol blandat med svalkande dopp. Imellan varven blev det även fika, spark med boll och chill. Sofia var så snäll att hon tog Aurora på en liten promenad för att leka och busa så jag fick lata mig i solstolen och sluta mina ögon för en stund. Hallelujah moment ;)
Jag som i princip aldrig blir det minsta brun hur mycket jag än pressar har fått färg idag, lånade Sofias olja. Det brände lite på huden men det gav resultat. Är numera en bruning eller ja, mer brun än vad jag brukar vara men ändå blev enligt vissa. Men jag är nöjd och det är la ändå huvudsaken?! Är hemma och vänder en sväng, dusch, packa upp, packa ner och nu är det bara kläderna som ska på sedan bär de av mot stan för RixFmFestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0