a day for myself

Igår hade jag en unna mig själv saker dag. Dagen började med ett frisörbesök hos Josefhine på HårSystrarna. Har inte varit hos henne sen i Maj men det är för att jag har känt att det har varit så himla onödigt nu på sommaren. Var sugen på att kapa av håret i en snygg kort page och färga håret brunt men inom mig kände jag att jag skulle ångra det efter ett tag. Så det blev bara att ta det som vart slitet och gå mer åt det röda hållet. Gillar de röda, trivs jättebra i det och jag är ju rödhårig egentligen. Blev en ganska så mörkt röd eftersom det ändå börjar gå mot höst och bli murrigt ute. Är meganöjd efter besöket där och jag blir alltid så väl omhändertagen när jag är där. Efter det blev det en liten soppingrunda på stan, lite nya byxor och koftor. Visar bilder på allt en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0